Support voor King gebruikers

Via de King Supportdesk bieden we u, als klant van MiKi Business Software en gebruiker van King, alle hulp bij vragen of problemen. King heeft veel documentatie beschikbaar over de verschillende pakketten. Deze informatie vindt u op de website van King bij Veelgestelde vragen, Documentatie, Tips en Video’s. Komt u er zelf niet uit of wilt u meer weten over de mogelijkheden van uw King pakket? Neem dan contact op met de King Supportdesk.

Documentatie over King

King helpt gebruikers met duidelijke handleidingen en instructies en met actuele informatie over installatie, over XSD en XML en over nieuwe features.

Direct contact met de King Supportdesk

Openingstijden:
ma t/m do 08:30u – 17:00u
vr: 08:30u – 16:00u

Meekijken door MiKi

Consultancy: Persoonlijke begeleiding

MiKi biedt professionele begeleiding bij de implementatie van de Kingpakketten. U kunt cursussen volgen bij King. Wilt u liever persoonlijke begeleiding, dan kunt u altijd bij ons terecht. Wij komen graag bij u langs om u wegwijs te maken in uw pakket of u verder te helpen.