HIP Express Office voor MKB
- Eenvoudig beheer
- Onbeperkt bellen
- Keuzemenu optie
- Integratie Outlook
HIP Express Office voor MKB
HIP Express Office biedt een telefooncentrale in de Cloud voor een vast maandbedrag per medewerker, een optioneel keuzemenu en nationaal onbeperkt bellen. Naast Nederlandse nationale en regionale nummers en nummerblokken is het ook mogelijk om Duitse en Belgische nummers aan te vragen. Werkt u internationaal of heeft u die ambities? Dan kunt u ervoor zorgen dat uw klanten een lokaal nummer kunnen bellen. Via een IP telefoon met display kunt u zien uit welk land er wordt gebeld en kunt u in de gewenste taal opnemen.
HIP Express Office is te beheren middels de HIP Telefooncentrale Beheer iPad App, en via WebBeheer binnen de Billingportal.
HIP Express Office biedt alle functionaliteit die een MKB bedrijf nodig heeft, en omdat het een Cloud oplossing is, blijft uw telefooncentrale door regelmatige updates bij de tijd.
Onbeperkt bellen
Het is voor u belangrijk om een duidelijk inzicht te hebben in de maandelijkse kosten (per medewerker). Daarom biedt HIP Express Office onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland voor een vast bedrag in de maand per medewerker.
Eenvoudig beheer
HIP Express Office is eenvoudig te beheren via twee interfaces naar keuze: via de HIP Telefooncentrale Beheer iPad App, en via de WebBeheer inteface binnen de Billingportal.
Alles voor een eenvoudige telefooncentrale
De HIP Express Office Telefooncentrale bevat alle benodigde functionaliteit voor een eenvoudige bedrijfscentrale.
Een Belgroep (huntgroup) maakt het mogelijk om de toestellen van meerdere medewerkers te bereiken onder één enkel groepstelefoonnummer (bedrijfstelefoonnummer).
De Nachtschakeling biedt de mogelijkheid om buiten kantooruren door te schakelen naar een andere bestemming, waaronder bijvoorbeeld de bedrijfsvoicemail.
De bedrijfsvoicemail biedt een centrale voicemail box voor het bedrijf. Hier kunnen berichten ingesproken worden. Ingesproken berichten worden verstuurd naar een e-mailadres en een optioneel CC e-mailadres.
Het is ook mogelijk alleen een begroeting af te spelen zonder de mogelijkheid te bieden een bericht in te spreken, maar in plaats daarvan de verbinding te verbreken of de oproep door te schakelen.
Keuzemenu optie
De Telefooncentrale kan worden uitgebreid met een keuzemenu optie. Achter elke keuze die vrij te configureren is heeft u de mogelijkheid om het gesprek af te leveren bij een specifieke medewerker of bij een belgroep (groep medewerkers).
Er kan een apart keuzemenu worden ingericht voor binnen en buiten kantooruren. Ook is het mogelijk via de Nachtschakeling na kantooruren geen keuzemenu te presenteren, maar bijvoorbeeld door te schakelen naar de bedrijfsvoicemail of andere specifieke bestemming (bijvoorbeeld mobiel toestel, of belgroep ‘24-uurs service’).
Fax2Email
Fax2Email biedt de mogelijkheid om inkomende faxen als e-mail te ontvangen. Een inkomend faxbericht wordt hierbij omgezet naar een Tiff-bestand. Dit bestand wordt vervolgens doorgestuurd naar een in te stellen e-mailadres. Het is ook mogelijk om een kopie te sturen naar een tweede e-mailadres.
Er kan één Fax2Email licentie worden afgenomen. Fax2Email werkt alleen voor inkomende faxen.
Desktop Integratie
Het is mogelijk om optioneel HIPINlite Desktop Integratie software af te nemen.
Met Desktop Integratie verbindt de medewerker de telefoon met de Windows Desktop, zodat integratie (klik-en-bel) met een aantal applicaties mogelijk is. Er kan worden gebeld naar contacten en telefoonnummers vanuit applicaties, zoals Outlook, de internet browser. Er is een zoekoptie en nummers kunnen direct worden ingetoetst. Daarnaast is er een overzicht van recentelijk gemaakte of ontvangen oproepen.
Desktop Integratie biedt de mogelijkheid voor gespreksbediening. U kunt een telefoongesprek aannemen, doorverbinden en verbreken. En tevens is het mogelijk een gesprek uit te breiden naar een driegesprek. U bedient uw telefoontoestel via uw Windows Desktop. Desktop Integratie geeft ook het overzicht van de beschikbaarheid (belstatus) van de collega medewerkers.
De Desktop Integratie software biedt ook de mogelijkheid om instellingen van de medewerker aan te passen, zoals doorschakelen, niet storen en nummerweergave.
Deze optie wordt afgenomen voor alle medewerkers tegelijkertijd en kan dus niet voor afzonderlijke medewerkers worden afgenomen.
Integratie Outlook
Desktop Integratie integreert de contactpersonen uit Outlook, zodat er gezocht en eenvoudig gebeld kan worden naar deze contactpersonen. Bij een inkomende oproep wordt automatisch de naam van de contactpersoon getoond op basis van herkenning van het telefoonnummer en kan er gekozen worden het Outlook contactscherm automatisch te laten verschijnen. Indien Microsoft Lync wordt gebruikt kan indien gewenst de Lync Status op bezet worden gezet als de medewerker in gesprek is.
Benieuwd wat dit voor uw organisatie kan beteken? We laten u graag de mogelijkheden zien tijdens een persoonlijk gesprek. Bel +31 20 624 72 84 of e-mail office@miki-business-software.nl.