Per 1 juli wordt King Business Software geleverd in 8 overzichtelijke pakketten. Geen aparte opties meer, die zijn opgenomen in deze 8 versies.
Samen met de nieuwe pakketindeling voert King ook een nieuw prijsmodel in. De grootste verandering is dat u niet meer hoeft te investeren in een licentie. Alle King-versies zijn beschikbaar voor een vast bedrag per maand met een contract voor onbepaalde tijd en een opzegtermijn van twee kalendermaanden. Zo is King Business Software klaar voor de toekomst met een overzichtelijk assortiment en concurrerende prijzen.
Bestaande klanten kunnen de komende jaren gewoon doorwerken met hun huidige King-licentie. Het kan echter voordelig voor u zijn om nu al over te stappen op het nieuwe maandmodel, bijvoorbeeld omdat u daarmee toegang krijgt tot extra opties. In de nieuwe King-versies beschikt u namelijk al vanaf King Financieel standaard over Automatische Incasso, de King Aangifte Service en de Koppelingen Toolkit. Interessante opties die voor elke onderneming van toegevoegde waarde zijn.
De nieuwe King-versies
Volgens het nieuwe maandmodel telt King nog maar acht versies waarin alle functionaliteit is ondergebracht, waaronder alle opties. U hoeft geen losse opties meer aan te schaffen. De acht King-versies zijn: Financieel, Financieel Plus, Factureren, Factureren Plus, Factureren Pro, Handel, Handel Pro en Enterprise.
Bekijk hier het overzicht van de nieuwe King-versies, met de nieuwe prijzen.
Welke versie van King u ook kiest, digitaliseer uw bedrijf met Factuur2King.
Alle genoemde prijzen zijn maandbedragen. De nieuwe abonnementen worden afgesloten voor onbepaalde tijd en zijn per maand opzegbaar, met inachtneming van een opzegtermijn van twee kalendermaanden.
KingMobile en King-gerelateerde producten zoals Excel2King, Factuur2King, Presta2King en het King Task Centre vallen buiten deze versies en blijven apart te bestellen. Voor KingMobile en Factuur2King is ook een maandmodel beschikbaar, zodat het perfect aansluit bij de nieuwe King-productindeling. Ook de hosting van King Online blijft apart.
Wilt u meer weten over dit nieuwe maandmodel, als u wilt overstappen of als u vragen hebt over deze nieuwe productindeling, neem dan contact op met ons op via telefoon (020-624 72 84) of email office@miki-business-software.nl.